درباره ی ما

iPrice Group بینش در مورد فعالیت روزانه تجارت الکترونیکی در فیلیپین و جنوب شرقی را ارائه می دهد. از نظر آماری ، تقریباً در هر کاری که انجام می دهید - بصورت حضوری ، از طریق تلفن ، از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی ، شانس بهتری برای موفقیت دارید. در مورد آن فکر کنید: اگر روزانه یک سؤال اضافی ایجاد می کنید و حدود 10 درصد آن را تغییر می دهید. سپس شما در هر ماه سه نفر از این مزایا را دارید که از دست داده اید در غیر این صورت ضروری است که اطمینان حاصل کنید که درخواست شما به مسیری مستقیم به آنچه می خواهید ، مربوط به درآمد ، رابطه تجاری یا هر چیز دیگری با اهمیت اصلی است. برای تو. "رویاها و فداکاری ترکیب قدرتمندی است." این استراتژی از اثر بن فرانکلین استفاده می کند: وقتی مردم به شما لطف می کنند ، احتمال بیشتری وجود دارد که دیگری را انجام دهند. هنگامی که با شخصی ملاقات کردید ممکن است بتوانید کمک کنید ، از آنها کمک بخواهید و در همان زمان (مثلاً در همان مکالمه) به شما پیشنهاد دهید. و حتی اگر دیگران نتوانند بلافاصله به شما کمک کنند ، نکته ای را برای ارائه خدمات در نظر بگیرید. همین مورد در مورد تماس های تلفنی ، ایمیل یا تعامل رسانه های اجتماعی نیز صدق می کند. ترس از پرسیدن آنچه می خواهید ، به ضرر موفقیت و سعادت شما است. اگر فاقد این مهارت هستید ، پس باید روی آن کار کنید! درخواست کمک ، نوعی فروتنی شدید است ، کاری که با تمرین مزایای شگفت انگیزی برای همه افراد درگیر خواهد داشت. از این مطالعه به نفع خود استفاده کنید! فقط از مردم درخواست کمک نکنید - به طور خاص در مورد آنچه می خواهید بپرسید. برای جلب آنچه می خواهید ، در واقع باید آگاهانه و استراتژیک به آنچه می خواهید فکر کنید و روی آن تمرکز کنید. سپس ، شما باید با استفاده از همان چهار استراتژی استفاده شده ، از شما بخواهید برای کمک به منظور دستیابی به آن ، به نوعی اقدام کنید. شما نمی توانید آنچه را که می خواهید روی نیمکت خود بنشینید ، بدست آورید. شما باید خود را از آنجا بفرستید و علاقه خود را از طریق ایمیل ، از طریق تلفن ، از طریق تلفن و از طریق رسانه های اجتماعی تحریک کنید.